Lista

Matvanor:
Bästa maträtt? Lasagne. Finns så många varianter och alla är så himla goda.
Bästa efterrätt? Bär i överflöd, gärna med en klick grädde.
Bästa dryck? Kaffe, juice.
Hatdryck och maträtt? Cola och blodpudding.
Bästa alkoholdryck? Öl.
Använder du smör på smörgåsen? Ja, annars är det ju ingen smörgås.
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis med massa choklad, surisar och löständer.
Bästa soppan? Kantarellsoppa.
Favoritglass? Magnum.

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Oj, kanske 200kr, om ens det.
Har du mer skor än kläder? Nej, verkligen inte. Har dock ett flertal skor jag tycker himla mycket om men som aldrig får komma ut.
Favoritplagg? Långa linnen eller tröjklänningar.
Favoritfärg på kläder? Blått eller svart.
Favoritfrisyr: Tycker page är så himla fint, men vågar inte klippa det då jag är rädd att jag skulle sakna mitt långa hår ungefär sekunden efter.
Bästa mönster: Randigt.
Bästa accessoar: Örhängen. 
Underkläder? Fina underkläder är det bästa som finns.
Hatplagg? Fotlång skinnrock.

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Går andra året på Medieprogrammet, med inriktning Grafisk kommunikation.
Vad vill du bli? Socionom tror jag. Men jag är inte riktigt säker, har tusen framtidstankar i huvudet.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Absolut.
Är lönen viktigast? Nej absolut inte. Det viktigaste är att man trivs.

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nejnej, tio år bort. 
Är otrohet okej? Bland det värsta som finns.
Älskar du någon? Många.
Betyder familjen mycket för dig? Ja såklart. Men med familj menar jag inte bara de som man har blodsband till, utan de bästa människorna i ens liv.
Vart åker du helst på semester? Vill se allt.
Bästa klimatet? När man kan gå i shorts och linne och det varken är för kallt eller för varmt.
Hemmafest eller krogen? Fortfarande för ung för krogen men älskar hemmafest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0