Dag 12 – Min första festival

Jag har gått på PDOL sedan 2008 då jag och två andra kompisar åkte in till stan för att se Sonic Syndicate, sen var det Dead by April som drog och i somras var det en massa.

Den första riktiga festivalupplevelsen fick jag däremot först i somras när jag och några andra åkte söderut till Trästocksfestivalen. Drack körsbärsvin i tältet, åt otaliga langos, såg inga av de artisterna jag hade velat men lyckades ta mig till Sonic Syndicate (?!), frågade alla ifall de hort eller sitt na och vaknade en regning söndag av att min tältpartner smågnusslar mot mig och att det droppar vatten i mitt ansikte ur ett hål i tältet. Så himla fint.


Kommentarer
Postat av: isabella?????:))))

Serra älskar fortfarande bilden. Snorki däckar på förfesten <3

2011-02-11 @ 16:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0