Dag 07 - Mina olika stilar genom åren



Jag har varit blond, blåögd och naiv. Jag har haft kolsvart hår och ständigt haft med händerna i bilder. Det fanns en tid då jag inte lyssnade på annat än Ville Valo, var kär i honom och hatade hela världen. Sen blekte jag en blond slinga under luggen, hatade fortfarande litegrann men inte lika mycket. Var emo med hål i läppen och ville så gärna vara annorlunda men ändå passa in. Försökte bli blond, blev orangehårig och klippte sedan bort allt nött och blev svarthårig igen. Lät det svarta blekas ur, blev långhårig och tog ut piercingen. Trivdes rätt bra med livet osv, och sen så nu ser jag ut sådär som på sista bilden ungefär.

Kommentarer
Postat av: Frida

Måste dock få säga att jag skull en aning när du hadde rött-orange-blont hår. Sjukt söt chey som hatade världen! <3

2011-02-06 @ 23:01:12
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0