Dag 04 – En sak jag ångrar

Det finns så himla många saker jag sagt och gjort som jag hade ogjort om jag hade kunnat, men istället för att gå och ångra så ältar jag. Jag kommer ihåg alla småsaker, sånt som ingen annan minns. Benar upp, dissikerar, överanalyserar, spelar upp händelsen i mitt huvud om och om igen och försöker förstå vad som gick fel, vad jag gjorde fel.

Men ska jag säga något jag verkligen ångrar så är det nog.. Ja nä, jag vet inte. Kanske när jag tar beslut utan att riktigt tänka igenom det eller inte sätter mig själv i första rummet när jag verkligen borde. Och när jag har bråkat med någon önskar jag alltid att jag bara kunde vrida tillbaka i tiden och hanterat hela situationen på ett helt annat sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0