Dag 02 - När jag var som fullast

Jag är ingen som super till sådär riktigt ordentligt i vanliga fall, men då var det den här gången i somras. Det var sista helgen innan skolan skulle börja om igen och efter en lång natt tillsammans kvällen innan bestämde sig jag, Belle, Sara och Patrik för att ta en liten fest bara vi fyra i Saras lilla 19kvadratare inne i stan.

Sagt och gjort, lördagen kom och efter loppis och fikadate så blev det kväll och vi samlades alla fyra för att börja korka upp. Jag och Belle groggade fulvin med vin och drack kanske lite för mycket. Vi spelade galenpanna, spelade alldeles för hög musik, gick ner till ASSI och jag ringde väl i vanlig ordning halva min telefonbok.


Kommentarer
Postat av: b

ahaha, ägde! du utelämnade ju dock bh-provningen, "JAG HAR HJÄRNSKAKNING" och frikissningen (eller försöket iallafall)!

2011-02-01 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0