17½


Fast lika glad för det är jag, men gladast är nog räven.

Vilken jäkla dag. Var lesslessless och ville bara hem, åt lunch på Subland, gick tillbaka till skolan, hade världens spinningspass (blev klassens delade tvåa bästa spinnare! yes!), satt kvar på skolan till halv fem för att ljudlägga flashfilmen, gick till bussen, kom ihåg att jag glömt telefon på skåpet, gick tillbaka för att hämta telefonen och när jag var uppe vid ymer såg jag min sista buss för dagen åka iväg.

Ringde förtvivlat till Sara, gick dit i snöstormen, drack kaffe, pratade strunt, var hungrig, åkte hem med pappa strax innan sju, var ännu hungrigare, åt världens godaste lasagne och nu sitter jag här. Helt ok jobbig dag.

Ps: Fyller 17½ idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0