Nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte utomlands med en kompis, körde bil själv och drog på krogen (arton wiho!) och säkert massa andra saker men de minns jag inte. 

Har du några nyårslöften?
En massa. Läs här.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
En av de jag var kompis med på högstadiet fick en son för inte allt för länge sedan!

Vilka länder besökte du?
Tjeckien.


Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Minns inte datum, mer tillfällen. Som den feta utekvällen i Prag när vi träffade de bästa Sweizarna, när Farfar blev friskförklarad från cancern, grymma festivalspelningar, fjällvandringen och mycket mer.

Största misstaget?
Att inte våga släppa taget.


Bästa köpet?
Mitt 50/1.8. Lätt.


Vad spenderade du mest pengar på?
Körkortet.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick jobb, när jag klarade körkortet, alla fina människor och alla långa sommarlovsnätter i en varm famn.


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Typ allt med Säkert!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tanken var att ta revansch efter ett lite skadeskjutet 2010 men jag tror det slutade lite +-0. 2012 får bli mitt år.

Vad önskar du att du gjort mer?
Dansat och äventyrat.


Favoritprogram på TV?
Men jag gillar ju allt.


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Åt grillmiddag hemma hos mig i sommarvärmen, öppnade paket och åt hemgjord tårta med egenplockade bär. Satt uppe till sent och slukade alldeles för mycket kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0