2011 Juli-September





Mitt i sommaren i Juli jobbade jag en vecka på bygget med Pappa, blev bjuden på fantastisk grillmiddag hos Belle och åt de bästa sommarlovsfrukostarna. Läste Jonas Gardell (varvat med körkortsteori..) i solen och sa hej då till Leo som skulle iväg på tågluff och rockade både Trästocksfestivalen och PDOL.





Augusti var så himla fint och bra. Fyllde 18 den 3e, fick fint besök och så himla fina presenter. Gick upp på ursviksberget, köpte nytt objektiv och åkte iväg på fjällvandring med Belle.





I September åt vi jag-klarade-teoriprovet-cheesecake och sen tog jag körkort. Belle fyllde år och det firade vi med storfika och sen finfin utgång. Spelade kort och drack vin med Simon och Leo, planerade Prag och så blev jag kontaktad om att vara med i en bok och var såklart jättestolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0