2011 Januari-Mars

Ringde in det nya och ut det gamla hos min bästa vän med middag, charader, fyrverkerier, nyårskramar och nyårspussar. Januari fortsatte med tankar om hur det var när en fjortonåring var kär och kärlek till vinter i byn. Åkte på överraskningsfest för Simon som fyllde 18 och dansade järnet på klassfest. Började att försöka lära mig spela gitarr, men kom aldrig särskilt mycket längre än ett Emoll.

I Februari drog 30dagarslistan igång ordentligt, jag längtade efter utlandsresa och tatuering. Skrev om mina favorit-allting och fotade en bild i timmen. Drack vin och öl i Josses mysstuga och åkte med mamma till Umeå.



I Mars lyssnade jag mest på Lars Winnerbäck och saknade hans framträdande på PDOL, åt godaste tomatsoppan hos Leo en tisdagkväll och kärade ner mig i frukost. Farfar blev diagnostiserad med cancer i magen och jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till, han som alltid varit så stark såg nu så ynklig och klen ut. Var chefsredaktör, fotade och skrev åt skoltidningen och ville åt Paris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0