Det är 1a augusti och jag förstår det knappt själv

10 FAVORITER
Färg: Svart och marinblå.
Mat: Lasagne.
Band: Bon Iver kanske.
Film: American History X.
Bok: Ett ufo gör entré - Jonas Gardell.
Sport: Är ju ingen sportfantast alls, men hockey är ju rätt kul ibland.
Årstid: Åh sommaren. Blir så arg varje år för att det inte känns som att jag tar vara på de långa dagarna ordentligt. De försvinner ju snart.
Veckodag: Fredag och Lördag men allra mest Fredag, då är det mycket helg kvar.
Glassmak: Texas Pecan.
Tid på dygnet: Det brukar variera, men helgkvällar.



9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Taggad till tusen på födelsedag.
Smak: Jordgubb.
Kläder: Shorts, linne och mammas gamla batiksjal hon nästan gjorde sig av med.
Bakgrund: Himmel.
Nagellack: Orange.
Tid: Strax bakom elva.
Omgivning: Bokhyllor.
Irritationsobjekt: Beslutsångest.



6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Ja.
Brutit mot lagen: Någon gång har man väl det?
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Nej.
Kysst någon du inte känner: Ja.




3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Hrm… Klart det finns saker jag håller för mig själv, men det finns några som får veta så gott som allt.
Du tycker om: Många.
Du inte gillar: Ja. De skriver jag inte namn på men det är klart att man inte gillar alla liksom.

2 VAL
Kaffe eller te: Både och.
Vår eller höst: Tidig höst.



1 ÖNSKAN:
Att livet var lite mer stabilt. Men, då kanske det skulle bli tråkigt. Så ja vi säger världsfred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0