Som Woodstock fast på svenska

Och så äntligen är bilderna från engångskameran hämtade. Ungefär 7/27 bilder blev ah, ingenting. Men det känns värt det ändå. Såhär såg en av mina festivalhelger ut, Trästocks närmare bestämt.
Fredag och efter glazeshots och öl såg jag bästa Annika Norlin med bästa Belle.
Stötte på Tommy mitt i tälthavet.
Mikaels och Belles tält, tror jag. Själv var jag ju inte riktigt festivalbarn det här året och sov i lägenhet istället, men efter vad jag hörde från campingbesökarna gjorde jag nog rätt i det. Vi börjar visst bli för gamla. (läs: jag)

Sanslöst drag på Kapten Röd. "Du e la go, åh så jävla go"
Sen blev det lördag och jag anslöt mig till Camp Aragon utanför Kaplan.
Åt soppa, grillade kött, drack öl och så.
Busade.
Bus.
Staplade burkar på varandra och så.

Blåste i Aragonhornet och skrek skål varje gång någon kom förbi och så.
Och så roligt hade jag under den helgen i Skellefteå, saknar det litegrann.

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh jag blir aldeles fnittrig, glad o super varm inne av de fina minnerna o bilderna puss!

2011-08-12 @ 18:25:21
URL: http://joset.blogg.se/
Postat av: Emelie

underbart fina foton & minnen (:

2011-08-13 @ 11:36:20
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0