b to the er to the zzzzzicane

Har haft en (som vanligt) astrevlig kväll i berzicane med fint umgänge. Vi försökte gå ut på en promenad men ändrade oss då det började regna, vi (belle) bakade supergoda chokladbollar och så satt vi nere i källaren och mös med en massa prat och så lite film.
Jag fick pga hans medverkande i filmen lov att förklara min kärlek till Keanu Reeves, och så försökte jag övertala Isabelle om att han är sickly hot.



Jag förstår fortfarande inte hur hon inte kan hålla med mig, jag menar.. titta bara på honom. Mmmmhhhhmmmm.
You can show me the matrix anytime, mr Anderson..

Nu ska jag skriva klart alla dom här recepten som jag av någon anledning har kort på i min mobil, sen blir det direkt ner i sängen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0