vi vet inte var vi ska men vi ska komma dit

Nu, alldeles just nu precis så bestämde jag mig för att när jag får studiebidraget (eller när jag får ersättningen från APU'n) sticker jag iväg till mitt kära Umeå. Med eller utan någon, bort ska jag och jag vet att hos Mormor är jag alltid välkommen.

Sen ifall jag kingar på arbetsintervjun på tisdag (hoppashoppashoppas!) och får jobba mestadel av sommaren för en skaplig lön så blir det en sista-minuten till något varmt och soligt land/en vecka+ i stockholm till hösten, beror på hur många kronor det skiljer sig och ifall jag lyckas få med mig någon.

Eller så tittar den snåla jag fram lite för mycket och så blir det ingenting alls och så sparar jag hela lönen istället.



Bild från då Jag och Christian var i Umeå i november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0