nytt hot om skolmassaker

Jahapp, så nu ska tydligen någon elev på min skola komma och skjuta ner alla i sin väg?.. Mamma vill nog litegrann att jag ska stanna hemma (och det hade absolut inte varit helt fel), men vi får se. Jag måste säga att jag tror inte särskilt mycket på det där, men man vill ju ändå inte komma dit och se att det var sant.



Hortlax Högstadieskola blev ju bombhotad för 3-4 år sedan också, men det visade sig vara några tonåringar som hade tagit busringningen till en högre nivå.

Får se ifall jag lyssnar på mamma och stannar hemma eller ifall jag visar mig orädd och åker dit ändå, säger som Johanna - jag klubbar fan ner honom!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6782726.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0