but we like it anyway

Hello saturday! Helt sinnessjukt att det redan är lördag, näst sista dagen på lovet, och jag har under denna lediga vecka gjort nästintill ingenting. Jag som hade velat ha mysiga tekvällar med kompisarna och fara ut och grilla någon solig dag, men icke. Är man dålig på att styra ihop sådana festligheter så är man! Istället har det nämligen blivit alldeles för mycket facebook, lite chrille och så har jag grattat ett födelsedagsbarn, vilket ändå är rätt okej.

Snart är det dinnertime och en liten fågel viskade att vi skulle få våfflor, jag klagar inte! Så nu ska jag sluta hata att jag gjort så lite på lovet och istället tagga till helg, magnus betnér, påsklov och såklart sommarlov.


Kommentarer
Postat av: blondie i tdlg

ja men du ska se att det ordnar sig. till helgen så vill jag nästan dra med mig folket till valls någon kväll för att åka madrass och mysa på. Sounds ok for you?

2010-03-07 @ 12:20:28
URL: http://emmaselinen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0