north light comes uninvited

I Fredags hade det varit så jäkla bra väder hela da'n så när kvällen kom åkte jag och mina fina iväg till Pottan och njöt av kvällssolen. Vi spelade fotboll med en volleyboll och tog oss ett ordentligt dopp. 



Fotboll, mitt lag vann. (y)



Jag och Snoris: "Ta kort på oss!!" Sara som är helt skev och sne där till höger.



Puss.



Nybadad FinisFrida.



Mina pojkar!



Bästbelle.

Ikväll blev helt enkelt en repris på gårdagen plus man-bortfall, minus fotbollen.  



Fina Sara.





Fina allihop.

Imorrn är det jobb och nu är det en halvtimmes film och sen sängen.
Puss!

(De sista tre bilderna är tagna med Saras 50mm f/1.8.
Känner att jag måste investera i ett nytt objektiv. Typ nu.)


Kommentarer
Postat av: s

inte våra ju :(

2010-07-04 @ 16:31:49
URL: http://victimized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0