FANTASTISKA FREDAG

Drog en supernap igårkväll så att jag försov mig och missade bussen med en kvart, speedade som attan för att hinna med nästa buss, fick åka en omväg för att busschauffören hörde inte när jag sa att "Jå, det sitter kvar en i bussen" med min plötsligt väldigt mörka mansröst, missade halva engelskan och när jag väl kom fram så skulle vi göra något som jag knappt alls förstod, sen var det dubbelsvenska och där var det the story of iceland som gällde.
Äcklig lunch, äckligt möte med en äcklig människa, en kort kort mprlektion och sen ett kallt kallt besök på stan för att fördriva tiden innan bussen skulle gå.

Inte okej dag, tur att Chrille kommer snart.
(om inte nu han har fått för sig att köra ner i ett dike någonstans, så att det blir ännu värre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0