OYJBOYJN




Kvällen spenderades med Elin i Öjebyn och vi hade riktigt trevligt som vanligt. 
Vi pratade en massa, såg film, gick ut på promenad och drack te.

Nu sitter jag hemma och känner av träningsvärken från all jävla pilates jag ägnade mig åt tidigare idag. I våras var jag nämligen sugen på att köpa en träningsDVD, men istället för att jag skulle lägga ut pengar på en sådan så brände Chrille ut en åt mig. Denna DVD har legat i tv-rummet och samlat på sig damm ända sedan dagen den kom över tomtgränsen, så idag tänkte jag att nu jävlar skulle jag ta tag i min träning. Det jag gjorde och efter en timma (jag som trodde den var max en halvtimme) av lidande och den där eländiga mari windsors röst bestämde jag mig för att ta en liten promenad när jag ändå var igång. Det ångrar jag verkligen nu.. Aj.


Kommentarer
Postat av: Simon

Gabrielle på en Pilatesboll.

... Jag skulle kanske kunna dö lycklig trots allt.

2009-09-13 @ 19:38:49
URL: http://naltafrusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0