INTERRAIL



Sitter inne på SJ's sida och kollar vad ett Interrail-kort skulle kosta. Jag är så sjukt sugen på att fara och tågluffa runt i Europa då jag gått ut gymnasiet!

Lyckades just luska ut att om 3 år kommer jag fortfarande att gillas som Ungdom, och att ifall jag ska vara borta i ungefär 1 månad lär kommer kortet att kosta mellan 3535kr - 4525kr. Skulle säkert kunna hitta något billigare någon annanstans, men sj kändes enklare, haha. 
Men man får ju räkna med att priset har höjts då jag ska åka, och att boendet också kommer kosta minst 6000kr, så allt som allt med fickpengar och allt lär det ligga runt 15 000, kanske. Åh, jag är så sugen!

Kommentarer
Postat av: emma selin

Så bra att du hittade två villiga på första försöket då haha! :D

2009-09-06 @ 14:17:26
URL: http://emmaselin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0