"DET ÄR HELT UNDERBART MED MÄNNISKORNA (MINUS DE SEXUELLA ERBJUDANDENA)"

Åw. Har fått ett mail från finaste Christian som jag just läst igenom (tusentals gånger). Han ska ha jävligt tur att jag för en gångs skull kollade igenom min inkorg, det händer ungefär en gång i månaden, så hade han haft otur hade han hunnit komma hem innan jag läst det.

De hade tydligen jättefint väder, och hotellet var lika fint. Det lät inte som att någon hade smittats med svininfluensa ännu och nu satt de där med Singha och en massa munkar som de köpt billigt.
Får bara hoppas att de har det lika trevligt resten av resan, sexton dagar kvar ju. :) (nae, inte saknar jag honom inte..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0