BERZICANE

Jag tackar min käre fader som kom med det fantastiska namnet Berzicane åt byn tidigare känd som Bergsviken.
Från igår runt sju till idag omkring ett har jag befunnit mig i denna lilla by med Isabelle, samt Simon och Josse som sällskapade oss igår.




Fethäng i källar'n.



Josse showar off sin sexy side.



Efter att jag uthärdat en fruktansvärt natt brevid Isse fylld utav slag och gnisslande tänder så fick jag finfrukost bestående av übergott te och mackor med ost!


Och så måste jag ju absolut säga tack för en jättetrevlig lördagskväll.

Kommentarer
Postat av: issa faktiskt!!!!!

men vad menar du, det är en fröjd att sova med mig! moahahah

2009-09-20 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0