AND WE'LL NEVER STOP RUNNING

Har sjuklig träningsvärk från gårdagens idrott, inte fun! Fast snart ska jag ut och gå en kortis runt kärleksstigen, kanske knäppa något kort eller två. Håller på att ladda upp nå bra musik i telefon så att jag kanske får upp tempot lite iallafall, sen då jag kommer hem ska jag belöna mig med en fantastiskt god smoothie. mmmmmm...

Eftersom hela klassen är lediga imorgon ska jag och två kompisar dra tjejkväll ikväll med film, flåd och en massa snack om allt från himmel och jord. Känns inte helt fel, nej! Imorgon ska jag bara ligga hemma och svära på mig själv för att jag glömt engelskaboken, matteboken och mediakunskapen i skåpet. Jag kunde ju ha pluggat! Men icket.

Nu ska jag då iväg, som den lilla hurtbullen jag är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

... En Smoothie gabbylicious?

Guuuurl, någon måste lära dig hur man frossar.

2009-09-09 @ 10:04:59
Postat av: Simon

//Simon

2009-09-09 @ 10:05:54
URL: http://naltafrusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0