VI DÖDAR EKORREN




Vi kör på jävligt stuck-up-looken!

Idag ryker äntligen det äckligt ekorrfärgade håret med den milslånga utväxten och de konstiga topparna. Jag hör jublet! Eller så är det bara jag själv som är så glad att jag äntligen tog tummen ur det berömda och köpte hårfärg. Jag är en hundring fattigare och min mamma kommer ikväll att sättas i arbete. Hoppashoppashoppas att det går bra den här gången, jag är inte sugen på att gå runt i mössa ända fram tills då jag får pengar.


EDIT: Morsan var dunderbusig igår och stannade jättelänge i blåsmark så jag får dras med detta hiskeliga i några timmar till, men när jag kommer hem efter skolan, då jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0