HOME SWEET HOME

Anlände efter tusentals förseningar till piteå busstation där min mamma stod med lill-toyan och väntade på att få ta mig hem. Har haft en jättehärlig helg i umeå, det var faktiskt riktigt skönt att få komma bort ifrån allt. Om inte annat så kände man sig ganska vuxen då jag och chrille hade lägenheten för oss själva, fick ta hand om nyckeln, kolla posten, åka och handla osv, haha. (nej, jag brukar faktiskt inte göra det annars.. kanske åka och handla någon enstaka gång)

Bilder har jag, men de har jag ingen ork till att ladda upp nu så det kommer senare. Nu ska jag ta upp min väska som väger ton och börja packa upp. Skola imorgon för första gången sen i onsdags, och det gills då fan inte ens eftersom att vi hade en lektion där jag satt och läste matbloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0