16/11/09


Bild från förra året då första frosten hade lagt sig i gräset.

Uppdateringen är inte på topp, men jag har ingen lust att bara publicera tråkiga textinlägg om ingenting eller lägga upp mobilbilder där ingen ändå ser vad det är på bilden. Efter umeåresan skickar jag in kameran på lagning och förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid innan jag får tillbaka den!

...(Våran vanligtvis ofarliga grusväg har helt plötsligt förvandlats till en mördarmaskin täckt med glashal is och efter ex antal fall längst den korta vägen mellan bussen och mitt hus är mitt knä inte längre med mig. Eftersom att det är lika svart som det är halt, och pölarna då är så osynliga det bara går är mina skor snäppet för blöta också.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0