IT DOESN'T MEAN I'LL STOP

Om 14 dagar åker klass 9a till Göteborg av alla ställen. Vi ska bo på Dalagärde Vandrarhem utanför stan och kommer att vara borta från kvällen den 19e (tisdag) till runt 06:00 den 24e (söndag). Jag missar Chrilles födelsedag och hans 20års-get-together, men i'll make it up to him.

Haft Nationellt prov i Matte - Delprov C, det gick sådär, och min powerpoint till redovisningen om Anorexi på fredag är done.

Min bäbisnikon kommer snart och ifall jag har turen att pappas objektiv (ett lite äldre Sigma 70-210mm) passar får jag ett extra att ha utöver kitobjektivet. Kameraväska + väska till objektivet har jag redan och åh jag är så glad.
Min nuvarande kompaktkamera ska säljas (troligtvis till pappa) och mina hörlurar ska broder köpa.
Jag kommer att ha lothes of pengar i gbg för kameran behöver jag inte betala förrän jag får min sommarjobbslön; underbart.

Livet rullar fram!


Kommentarer
Postat av: sara

tjohoho, vi åker DIT den 24, lite taskigt att vi inte är där samtidigt!

2009-05-07 @ 11:17:40
URL: http://victimized.blogg.se/
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Oh tack så mycket! :)

2009-05-07 @ 18:14:23
URL: http://asilentescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0