SLALOMFÖRSÖK #1

 
Jahapp. På lördag morgon mellan 08.00&08.30 kommer Chrille och hämtar upp mig med sin fancy v40. Resan mot skellefte börjar, och runt 10.00-10.30 planerar vi att vara i slalombackarna och åka för fullt. Chrilles kompisar kommer även att följa med. Detta är för mig en enorm nackdel eftersom att då finns det ännufler som vet vem jag är som kommer skratta åt mig då jag åker. Jag har nämligen inte åkt slalom sen jag var elva kanske, och inte ens då var jag särskilt bra. 
 Anledningen till att jag berättar detta är att om ni nu ser någon som liknar bilden (misstro ej, det fula fanskapet är ej en herre, det är bara jag utan smink...) så istället för att springa, så hälsa istället och ifall jag skulle falla/åka mot min död påväg in i ett träd eller dylikt, så hjälp mig gärna. :)

Tyvärr så kan jag inte säga vilken backe vi ska åka i, för jag vet inte vad det heter. Jag håller reda på Valls och Kåbdalis, det är allt. Inte skellefte... Hojja!


Kommentarer
Postat av: jens

okey :S det låter väl bra, tror jag ^.^'

2009-03-21 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0