OPHELIA

Har just tagit en stilnoct och förhoppningsvis hinner jag svara på allt och gå upp innan jag somnar.
Great. (Y)

HAR DU:
Sagt nej till ett samlag: Ja.
Snott någons mobiltelefon: Nej.
Varit medvetslös: Nej.
Hånglat med någon riktigt ful: Mnae, han var halvlejd.
Hånglat med fler än 50 personer: Icket.
Gjort något riktigt dumt: Ja
Gjort nåt du verkligen ångrar: Ja
Blivit för full på ett släktkalas: Vi har fan aldrig släktkalas.
Varit full på skolan: Nej
Blivit portad från en krog: Nej
Varit otrogen: Nej
Varit full på julafton: Nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år: Nej.
Slagit sönder en tv: Nej
Önskat att du var det motsatta könet: Ja, det hade varit fruktansvärt fantastiskt att vara kille för en dag eller tre.
Fått barn: Nej
Överdoserat: Nej
Åkt ambulans: Jo, när jag var liten ofödd bebi.
Gjort något riktigt olagligt: Nej
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut: Nej
Fått din mamma att gråta: Ja
Blivit polisanmäld: Nej
Slagit ner någon: Inte slagit ner, men slagit
Slagit någon blodig: Nej
Skämts över dina föräldrar: Ja <//3
Skämts över din bästa kompis: Haha, jo, en gång.
Skämts över dig själv: Ja
Ätit från en papperskorg: Nej

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag.
Såg dig gråta: Lollo och folk i fredags.
Fick dig att gråta: Mamma och Pappa.
Du delade en drink med: Josefin? Eller kanske Anton. Minns inte.
Du gick på bio med: Chrilleboy
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Pappa
Skickade ett e-mail till dig: Någon jobbig spammare

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag älskar dig" och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: Haha, mnae.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nästan.
Varit i Usa: Nej, men jag vill
Norge: Ja.
Finland: Jag har sett över gränsen, gills det?
Kina: Nej
Tyskland: Nej


FRÅGOR:
Tar du droger: Nej
Dricker du: Ibland.
Vem är din bästa vän: Jag har många.
Vad är du mest rädd för: Jag är fruktansvärt mörkrädd då jag är ensam. Som en femåring som är rädd för spöken under sängen. (jag vågar aldrig hänga ner fötterna från sängen om nätterna heller)
Vilka kläder sover du i: Underkläder.
Vart vill du gifta dig: Något fint ställe.
Vem hatar du verkligen: -
Varit kär: Ja
Kör du bil: Det har hänt.
Har du ett jobb: Hifton om några timmar!
Gillar du att ha folk omkring dig: Oftast
Är du ett hälsofreak: Verkligen inte.
Är du ensam nu: Ja
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Vilken sommarplåga som helst som kommer från RixFm sätter sig direkt i mitt huvud. Speciellt de som jag avskyr som mest.
Vill du gifta dig: Tror jag väl
Vill du ha barn: Ja, men jag gruvar över själva förlossningen. FY.


FAVORIT:
Rum i huset: Mitt
Typ av musik: Det mesta funkar
Parfym: Hugo Boss'en som Chrille brukar ha. mmm. mumma.
Månad: Juni, Juli, Augusti


HAR DU DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Gråtit: Ja.
Köpt någonting: Icket.
Varit sjuk: Ja.
Sjungit: Tror jag väl
Sagt "Jag älskar dig": Skrivit det
Velat säga till några att du älskar dem: Ja.
Träffat någon ny: Ny vad?
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Nej


SENASTE:
Låt du hörde: Ophelia - Natalie Merchant
Film du såg: American History X. <3
Mat du åt: Kött och potatis.

HAR DU EN:
Digitalkamera: Sixten!
Telefon på rummet: Ja
Egen dator: Icket.
Könssjukdom: Nej
Husdjur: Ja.
Bra kompisar: Ja
Tar du receptbelagda mediciner: No more!
Vem vill du fika med just nu: Mina kusiner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0