LULEÅ -> JOKKMOKK -> STORFORSEN -> HEM






Varit hos Chrille lördag till idag, och det må jag säga var skönt.
(men eftersom att han springer undan så fort han ser minsta kant av kameran så blev det inga bilder)

Klockan nio idag blev jag dock uppringd av min käre far som tyckte att nu skulle jag stiga upp för de var snart i Lule. Han hade tydligen planerat att vi skulle "ta en tur" med bilen, så jag var ju som tvungen att kravla mig upp. (Jag ser en tur som lite söndagskörning, typ "vi far till öjebyn" men icket, det betydde tydligen flera mil upp i Lappland till Jokkmokk.)
Jag klättrade över Chrille som låg ytterst för att ta mig ut till köket och äta frukost. Frukost, tandborstning och sedan var klockan tio och jag blev upphämtad av min käre fader samt familj. Satte mig i bilen - somnade - och helt plötsligt var vi tydligen i Jokkmokk. Här åt vi, jag ville hem och sen åkte vi mot storforsen och det är där bilderna är ifrån.

Inte en great dag, men jag hade en great helg ifall någon ville veta.

Kommentarer
Postat av: elin

du är snygg! och ja, det kommer bli så sjukt underbart! :-) <33333!

2009-07-13 @ 23:41:08
URL: http://elinwerners.blogg.se/
Postat av: Linn

fina bilder :)

2009-07-14 @ 15:45:47
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0