LÖN - UMEÅ - PDOL


Fick just min lönespec, imorgon har jag ~3900 kronor att uthämta på banken.
På tisdag (21a) åker jag till umeå (fast funderar på att ta en buss redan på måndag) och kommer hem torsdagkväll.
Fredag (24e) är det PDOL och Dead by April som gäller, med typ varenda människa jag känner. Kanske blir lördag och söndag också på dagen, men först måste jag prata med Chrille (som åker till fjällen idag den lilla pussyn. jag vill också iväg med mina kompisar någonstans.)

Idag känns faktiskt ganska bra,
trots att det inte händer någonting nu och vädret suger.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Nina

tack vännen =)



fin blogg!

2009-07-16 @ 16:52:04
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0