STULET HEJ

Gårdagen var helt okej med tanke på det fulla schemat vi har. Nej, jag syftar inte på alkoholpåverkat, utan jag menar de tunsetalslektioner vi trycker ihop på några timmar. Det är tråkiga, långa och jobbiga lektioner med fem minuters mellanrum mellan varje så man inte hinner till nästa lektion, sen så har vi tjugo minuters lunch och slutar inte förrän tjugo i fyra. Uschja!

Det var dock inte det roliga med det hela, utan det hände först på Idrottslektionen då jag, leo och simon var ute och gick, det fina vädret till ära och allt. Varför promenaden styrdes till ICA, deeet kan jag inte svara på. Jag skyller på att vi ville se kyrkans fantastiska arkitektur och sedan blev så meddragna i det hela att vi fortsatte att gå och kom då till ICA.
Jag var utomordentligt nyttig (...) och köpte två euroshopper chokladkakor (<3), men det som förstörde hela min torsdag var att då tanten i kassan skulle hälsa på mig så snodde Leo mitt hej och min eftersläntade hälsning räknades inte alls.
Den flöt som bara ut i periferin, så nu tror tanten att jag är otrevlig och inte hälsar.

Leo är jävlig,
och numera döpt till pubes.

Kommentarer
Postat av: elin

Tack! <3

2009-03-03 @ 23:28:39
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0