LUCIAVAKA

Natten går tunga fjät runt gård och stuva
kring jord som sol förlät skuggorna ruva.





Det bakades pizza.



Natta sov.



Det åts pizza.



Jag, Tommy och Frida var ute och gick på en lååång promenad runt norrfjärden.




Jag bakade pepparkakor.



Medans de andra såg på vänner.



Sen såg vi the Blair Witch projekt (jag grät, inte okej.)



Runt 4-5 på morgonen någon gång när de andra gått och lagt sig kokade vi makaroner och åt med ketchup. (eller ska jag kanske säga katchop, Frida?



När klockan slagit sex tog tröttheten över och efter allt för många parti'n patiens för min del gick vi äntligen och lade oss och vakan var över för våran del.


Kommentarer
Postat av: frida

Katchop!<3

2009-12-13 @ 19:41:29
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0