WE'RE RUNNING UP THAT HILL


Ångestblandad lycka, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta riktigt.

Sommarlovet är slut, och det blev inte alls lika fantastiskt som jag hade föreställt mig. Välbehövt - absolut. Men inte riktigt i samma klass som mina förväntningar. Jag har jobbat i 3 veckor (fast det är tveksamt om man kan kalla det jobb. hej, jag hade bästa arbetsplatsen ever, haha?), umgåtts med bästa människorna, badat alldeles för lite, stekt sönder, hatat regnet, haft the time of my life på pdol, bränt pengar och bara varit. Så okej, det har varit rätt fint ändå.

Nu imorgon börjar jag gymnasiet, jag börjar Media.  Oerhört roligt ska det bli, men jag kan ju inte låta bli att vara nervös. (och jag kommer att sakna gamla klassen!) Det känns tusen gånger bättre än då jag började 7an, men det är ändå inte särskilt roligt att gå från att vara äldst till att vara yngst, haha.
Menmen, 11:00 ska jag vara hos Sara för att sedan åka iväg till skolan och försöka hitta till samlingssalen. Hoho!

(Jag försökte hitta den perfekta sommarbilden, men det går inte att kombinera allt i ett enda foto, så detta får bli ännu ett tråkigt textinlägg.)

Kommentarer
Postat av: emma selin

Sv; klaaaart jag har!

2009-08-19 @ 23:12:10
URL: http://emmaselin.blogspot.com
Postat av: elin

jims värld är så bra! :-)



och ja, jag hade trevligt, även fast det blev konstigt. jag var ju med dig! :-) <3

2009-08-23 @ 15:21:22
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0