PITEÅ CRUISING






Snygga bilar, trevligt folk, mycket fylla.
Började kvällen med att äta ett gott delifreshmål i bilen medans föräldrarna var på coop, och därefter stapplade jag iväg på mina höga klackar mot busstation för att möta Elin. Efter att ha väntat länge och väl började det komma lite bilar in till stan, och vi mötte några utav mina kompisar. De blev kvällens umgänge, och vi förflyttade oss mellan sunes, åhlénshuset och hamnen, haha. Någon gång runt elva då vi gick tillbaka in till stan var åhlénsparkeringen fullsmockad och det fanns inte en chans i världen att någon som skulle göra annat än cruisa kunde ta sig någonstans på sundsgatan. Mamma kom och hämtade mig tolv, och då jag var hemma kände jag en obeskrivlig lättnad i mina fötter då jag äntligen fick gå plant. Somnade till tv'n och sov gott som aldrig förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0