NÄR DET INTE FINNS NÅGOT ALLS ATT SYSSELSÄTTA SIG MED

... så svarar jag på listor.

1. Tre namn jag lyssnar till:

Gabrielle och Gabbe. Party-boy ifall Mathilda ropar på mig.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag är king.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Att jag är lat.

4. Detta är jag rädd för:

Mörkrädd som ett litet barn (dock bara utomhus) och spindlar är fruktansvärda.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Åh, jag kan inte bestämma mig.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Slicka på min armbåge, men ska iofs vara fysiskt omöjligt för en människa.
7. Detta tycker jag om att göra:

Umgås med människor som gör mig glad och vara kreativ.

8. Detta vill jag göra just nu:

Äta pågenlimpa, men skafferiet kändes långt bort.

9. Bästa känslan:

Jag snor Sandras svar: kärleksfulla känslor samt lycka

10. Värsta känslan:

Då man känner sig riktigt värdelös.
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Rolig, snygg, snäll, spontan.

12. Är jag kär just nu?

Massvis!

13. Jag vill gifta mig...

Senare.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Något extremt, som fallskärmshoppning eller bungyjump, tågluffa och erhm... Ja.

15. Min käraste ägodel:

Sixten! Annars vet jag inte.

16. Något jag vill ha i present:

Pengar.

17. Detta har jag på mig just nu:

Shorts, underkläder, T-shirt.

18. Favoritkläder:

Jeans och Linne.

19. Favoritdjur:

Kitty, tror jag.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Jag skulle inte kunna kategorisera min musikstil, den är all over the place!

21. Favoritlåtar just nu:

Kings of Leon - Closer.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Uhu, jag vet inte.

23. Stjärntecken:

Le lion!

24. En bok jag älskar:

Jag läser så sällan.

25. En film jag älskar:

Jag kan inte bestämma mig.

26. Tv-program jag gillar:

Simpsons, Family Guy, How I met your mother och dh.

27. Favoritdoft:

DKNY - den gröna & Naomi Campbell - With kisses.

28. Detta äter jag gärna:

Tacos, grillat, thaimat.

29. Dricker helst:

Vatten eller Loka smultron/citron.

30. Favoritgodis:

Choklad.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Thailand.

32. Färg på mina ögon:

Blåa.

33. Min längd:

~170.

34. Jag tror på:

Ärlighet.

35. Jag spelar:

Musik! Eller Burnout 3, heh.

36. Person jag beundrar:
Eftersom att jag inte har någon direkt förebild då blir det svårt att sara.

37. Så här bor jag:

I ett stort rött hus.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

För många, säkert.
39. Det här tänder mig:

Chrille.

40. Det här gör mig avtänd:

Svett.

41. Favoritfärg:

Blått/Lila.

42. Favoritcitat:

"Stanna!! Fast bromsa inte!!". Det kommer att vara en favorit långt framöver känner jag.

43. En hemlighet jag vet:

Jag vet allt.

44. Bästa present jag fått:

Nya mobilen.

45. Senast köpta skiva:

Någon HIM-skiva för något år sedan.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Trots mina krokiga fingrar gillar jag mina händer.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Erhum.

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag kan spreta ordentligt på alla mina tår! Fast det kan nog de flesta.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Zebra!

50. Vad lyssnar du på just nu?

Kings of Leon.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Vaknat med Chrille, ätit frukost, åkt iväg till Luleå, åkt buss hem, strosat på stan, åkt hem och ätit middag, sett på tv, nött datorn och pratat med folk.
52. Var är dina föräldrar födda?

Pappa i Pite och Mamma har jag ingen aning. Skellefte/Sundsvall/Härnösand/Umeå. Någerst söderut iaf.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

PS.

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Österns Pärla i Lule.

55. När badade du i en pool senast?

På jobbet, hos en "jobbarkompis" mormor.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Jo, i Hemmingsmark, haha! Man gjorde dom ju mest bara för att få vara inne och träna på lunchrasterna.

57. Hur många barn vill du ha?

Ingen aning.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Dansband.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Mjae, tror det. Fast då har jag nu några år kvar, då jag får vänta tills jag är 21.

60. Vad har du för TV-kanaler?

Några stycken.
61. Har du åkt moped någon gång?

Massvis. Görel har gått sina mil.

62. Har du busringt någon gång?

Haha, "hej det är beatrice! och jag ringer ifrån.."

63. Har du fått felparkeringsböter?

Icke.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Jag ska.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Thailand.
66. Har du en egen trädgård?

Gräsmatta.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Stewie Griffin.

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Jag kan de två första meningarna, samt de två sista i sista versen.

69. Badkar eller duschkabin?

Dusch.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Gran Torino. Åh, så jag grät!

71. Favoritpizza?

Husets på Palazzo.

72. Chips eller popcorn?

Chirranflirran.

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Ingen alls.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Mnae.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Icke de.

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsinjuice, ofc.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Leo, Mathilda och Jenny - Suuuneees!

78. Favoritchoklad?
Marabous 70% med Hallonbitar i.

79. När röstade du senast?

Då vi hade skolval i 7an.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

När jag var 10-11.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Jag har haft en rosett, men jag vetifan vart den är.

82. Är du bra på matlagning?

Bäst.

83. Klarar du att tanka själv?

Bäst.

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Jag har velat, men pappa lät mig ej.

85. Pepsi eller Coca Cola?

Cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Ingen bock på det, nej.

87. Vad var det senaste du handlade?

Två linnen.

88. Har du kräkts offentligt?

Tror inte det, nej.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Kärleken, men pengar är inte helt fel.
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja.

91. Har du ringt något betalnummer?

Mnaaae.

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Jag har lyckats med två utav dem, och det går ändå inte särskilt bra.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Morfar..

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Jag var partiellt flintskallig som nyfödd.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Något jättetöntigt och gammalt "HEEEEJ  JAG KAN INTE SVARA JUST NU, MEN RING SEN" typ- Åh, jag måste byta.

96. Vad har du i din väska?

Allt..

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Ser tv, det är finigt.

98. Vad är du tacksam för idag?

(klischévarning) Chrille och mina kompisar.

99. Var hittade du den här listan?

Sandrows bloggis -> qascad.blogg.se
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Den som känner sig manad.


Kommentarer
Postat av: emma selin

Du själv är rätt snygg du själv! För mig går det jättebra om du tar med dig Chrille, tror verkligen inte att någon av de andra har något emot det heller! Och om det ser ut som han har tråkigt så får vi göra vårat allra bästa för att roa honom. Han kan få spela lite DK om han vill :D Håller tummarna för att ni kan komma förbi ett tag iaf

2009-08-13 @ 16:47:41
URL: http://www.emmaselin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0