GOOOOOOOOODNAAATT SVERIIIIGE

Tråkiga textinlägg som handlar om ingenting, fast nu är jag då så jävla trött att jag vet inte vad. Lyssnar på Markus Krunegård, nöter sönder Facebook och funderar starkt på att gå och lägga mig. Måste vara utvilad och pigg då jag ska baka bullar imorgon. Kvällen kommer med mysig grillkväll med "gamla gänget", alla finingar jag umgicks med förra året. Kan nästan lova att det blir någon bild eller massor.
Jag kan inte hålla ögonen öppna, vilket gör det snäppet svårare att få detta till ett vettigt inlägg (vilket det nog mest troligt inte hade blivit ändå). Jag är fruktansvärt avundsjuk på Jenny som är i Portugal och Chrille som funderar på att åka till Thailand med en kompis i 2 veckor. Hej, jag vill också ha råd?

Fast nu lockar sängen mer än utlandsresa, puss.

Kommentarer
Postat av: josse

Det ska blir trevligt med grillkväll! :D

2009-08-18 @ 10:46:12
URL: http://joset.blogg.se/
Postat av: emma selin

sv; det är det verkligen! tänk så mycket bus man kan hitta på när det inte är någon orolig pojkvän i bakgrunden. Visst är det mys med förhållanden, men att vara singel kan vara rätt mysigt med, haha!

2009-08-18 @ 13:09:28
URL: http://www.emmaselin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0