MYSSÖNDAG OCH MYSSOFFA

jag insåg just att söndagar är till för mys. tyvärr har jag ingen mysig människa här hos mig nu, så jag får nöja mig med min skäggiga pappa, förvirrade mamma och (som han hade sagt) loliga lillebror, men de duger ganska bra ändå.

sen så insåg jag också att när jag flyttar hemifrån ska jag tamigfan ha en kökssoffa. tänk bara, ifall man äter sådär onödigt mycket en kväll vid middagen, och så har man bara stolar. vad ska man då göra? man kan ju inte lägga sig ner och bara njuta av maten utan man måste sitta upprätt och vänta på att maten ska smälta och att den uppblåsta magen ska bli lite mindre. nej fy, vad jobbigt, kökssoffa blir ett måste!

Kommentarer
Postat av: sara

MAHAAAA, bara för att vi har två :)))

2009-04-07 @ 14:53:35
URL: http://victimized.blogg.se/
Postat av: Anonym

KÖKSSOFFA ÄR FINA GREJER! min farfar har en, och den får en alltid att somna istället för att vara trevlig. bra shit alltså!

2009-04-13 @ 22:55:02
Postat av: matilda

nu blev jag anonym:(:(

2009-04-13 @ 22:55:56
URL: http://trocaderokid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0