GIMME GIMME GIMME



Åh, nu är sommaren snart här och det spritter i hela kroppen. Fara och handla bikini har jag också försökt, men det gick inte särskilt bra. Känns inte så roligt då man är lika blek som det vita i tyget, inte. Sola ska jag snart göra, så fort snön har försvunnit från altanen ska jag lägga mig där och pressa och bli brun och fin som i somras.
Planer har jag också inför summer -09. Ska ha en splended beach -09, Sen blir det även PDOL, Stadsfesten och ev LK.
En stockholmsresa ska jag också försöka smöra till mig, men Chrilleboy äro inte särskilt sugen på det, nej.

7 skolveckor kvar tills examen
mindre än en månad kvar tills göteborg
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0