JAG ÄR SÅ MAINSTREAM.
BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Det händer ytterst, ytterst sällan, men ja.
Titta på dig själv i spegeln: Ja, alldeles för ofta.
Gnälla: Amen ursäkta då.
Skrika: Felåt.
Sova: Ja, det brukar hända.
Ha ångest: Alldeles för ofta.
Skada dig själv med flit: Not anymore!
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Fan inte ofta numera.
Drömma mardrömmar: Läs ovanstående.
Drömma sexdrömmar: Erhm, ja.
Ta droger: Never done, never will.
Försöka vara annorlunda: Jag är mig själv, och att det då råkar vara annorlunda är väl fan bara bra.
Klä dig i svart: Svart. <3
Gå till kyrkan: Bara på skolavslutningar och sådant.



VEM:
Saknar du: Pappa & Rasmus.
Vill du döda: Ingen atm.
Rörde dig sist: Rörde som i "ooooh, you touch my talala! mmmh my dingdingdong!" ?
Vill du slå: Jadu dedu.
Kysste dig sist: Rasmus.
Vill du kittla: Sara. Mwaha. <3
Kramade du sist: Rasmus.
Vill du prata med: Det är många.
Skrek du på sist: Brorsan, I think.
Vill du vara som: Someone I used to know.
Sårade dig sist: Rasmus.
Vill du bli galet full med: Jenny, för jag saknar henne så sjukt.
Gjorde dig riktigt glad senast: Tula, för hon är så jävla söt.
Fick du sms från senast: Nordsvahn.
Ringde dig senast: Mämi.
Är vackrast på jorden: Jag, ofc. (självdistaaaaaaaaaans)

HAR DU:
För många vänner: Jag tror inte det är möjligt att ha det.
Förföljelsemani: Uhm, Ibland.
Tvångstankar: Jå.
Någon annan psykisk sjukdom: Jå.
Någon fysisk sjukdom: Jå, cpryggen. </3
Någon skada: As I told you, da cprygg.
Färgat håret: Ett flertal gånger, ja.
Brutit några ben: Mnae!
Några piercings: Öron och läpp, men det ska bli fler!
Egen dator: Unfortunately not.
Bra självförtroende: Nej gud nej.
Kysst någon: Jåå. 
Haft sex: Jåå, oskuld är jag inte!
Köpt kondomer: Jådå.
Tagit nakenbilder: Almost.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nae.
Bjudit ut någon: jåå.
Varit kär: Är ju det right now så.
Dumpat någon: Jå. </3
Stulit någonting: Naejrå.
Lämnat landet: På semester, ja!
Tuttat eld på nått: Jå.
Gjort något olagligt: Jå.

HUR:
Går du: Inföttes.
Svarar du i telefonen: Hallå? - Heeeeeeeei - Men va? - NEJ.
Fördriver du tiden: Det beror på humöret.
Mycket pengar har du: Jävligt lite.
Tjänar du pengar: Mämi unt Päpi.
Ofta diskar du: Våran gode vän Bosch brukar diska åt oss.
Ofta städar du: För sällan.
Många stör du dig på: Alldeles för många.
Ofta träffar du din familj: Varje dag. (förutom nu då pappa är i canada, och då han börjar jobba i happis.)

TROR DU:
Att du kommer bli något: Kommer jag väl alltid att vara?
På gud: Nae.
På rymdvarelser: Jag misstänker att min katt är ifrån mars, men schhh.
Att folk tycker om dig: Vissa gör väl det.
På ett liv efter detta: Hum.. Ibland.
Att fiskar kan tänka: Aldrig riktigt tänkt på det.
Att du kommer leva länge: Haha nej gud nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0