sextiosju

23:59
jag lyssnar på dancing in the moonlight, men nu blev det moonlight shadow istället.
hrm, jag blev sugen på att gå ut i moonlightet och se på vampyr-serien moonlight.
usch vilken tönt jag är just nu (jämt).

Första dagen på lovet och jag tror fan jag är sjuk.
Funderar på att åka till mormor på onsdag, vill bort hemifrån känner jag.

00:02
Jag är hungrig, min blogg suger, jag tror jag hatar den.
Jag och christian har slagit vad, och min piercing står på spel. om jag lyckas hålla mig utan ett endaste bloss på en cigg/cigarill/joint/cigarr/whatever innan jag blir arton, så får jag behålla min käraste, men annars skall den iväg.
Nu måste jag vara duktig.

00:04
Jag tror jag ska äta något, men det känns så väldigt jobbigt att gå till kylskåpet för att ta fram alla saker, för att sedan ställa iordning och ta in allt igen. Fy vad jobbigt.

Min stortå är förresten ur led, och jag ska be pappa fixa den åt mig. Är så satans dyrt att åka till kiropraktorn, han är halvläskig och det är långt till skellefteå.

00:06
00:07

NU JENNY,
NU HAR JAG UPPDATERAT BLOGGEN OCH DET HÄR MÅSTE VARA DET MEST OVÄRDA INLÄGGET EVER.
... jag sa ovärda. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0