hundrafemtioelva (64)

Var med bästaste Jenny idag. Jag har saknat henne så. Tyvärr så avbröts vårat umgänge tidigt, för pappa ville ha hem mig så jag kunde baka (och så ville han inte ha mig ute på vägarna då det var mörkt och kallt och uschja.)
Vi hann gå till och från kiosken och prata om allt mellan himmel och jord, precis som förr.

Jag har redan nu planerat the birthday present, och förhoppningsvis gillar hon den! Men då måste jag be om en satans massa tjänster och jag måste få tag i två-tre kofötter.. Men det ska jag allt klara av.


Imorgon är det prao på KappAhl som gäller, så kom gärna och hälsa på 10-17. Inte för att jag lär ha tid att umgås, men det är ju en annan sak.
Jag känner att mitt inlägg blir tråkigare och tråkigare ju mer jag skriver så - hejdå, trevlig kväll/dag/natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0