sjuttiotvå (nej, mina rubriker är inte fyndiga - kommer aldrig heller att bli)

En månad och sex dagar kvar till julafton. Helvete vad jag längtar! Hade faktiskt tänkt starta julen lite tidigt i år, och därför så ska Christian få hjälpa mig med att baka lussebullar på lördag. h3.. Han har inget val.. h3h3h3.
Nejmen ifall att jag ger honom lite deg så blir han nog nöjd!

Hela veckan kommer jag att plugga (förutom fredag då, ofc).
Vi har minst ett prov varje vecka fram till jullovet, och fy satan vad less jag är. Matteprov nu till veckan och sen blir det SO-prov följt av NO. Veckan därpå så har vi Engelska & Franska-prov. Underbart!
Menmen. Blir till att plugga rejält på matten om jag vill behålla mitt vg, och samma vad gäller franskan.
Har egentligen ingenting att oroa mig över då jag redan nu vet jag vad vill gå - Bild och Form - och där ligger intagningspoängen på 140, så jag ligger rätt bra till med mina 235. (Ja, jag är faktiskt stolt.)


Jag vill ha mer snö.
Massor mer snö.
Give me alaska, hun?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0