7-10-7.

Snart måste jag springa iväg till skolan och jag känner inte att jag har någon ork alls. Tydligen den internationella skolkdagen eller något sådant idag, men jag orkar inte skolka heller. Har en genomgång på samhällskriterierna idag som jag inte får missa och så sen så är det ju ganska bra om jag går på franskalektionen så jag vet vad jag har för läxa.

Uschja, Börjar bli extremt skoltrött nu dessa sista veckor känner jag. Definitivt inte så att jag har tänkt hoppa av till hösten, skita i gymnasiet och bli städare (inget som helst fel med det jobbet, men då jag satsar på något helt annat så var det som det bästa jag kunde komma med just nu) men jag är bara väldigt less.
Veckorna ser ju likadana ut allihopa. Samma lektioner, samma lärare, en ny läxa och efter ca 4-5veckor ett prov, sen så går allting runt. Jag tror det är ungefär såhär hamstrar i ett hamsterhjul känner sig, men jag vet inte riktigt.

Skrev klart krönikan igår och jag måste säga att den toppade ju inte mina förväntningar. Satsar ju på ett fett MVG i svenska, men efter att ha gjort denna så får jag nog nöja mig med ett VG. (nej, det är inte dåligt, men ja. betygskåt som jag är!)

07:49 men det känns som 68:95.
en mer opeppad brud än mig får man ju tamigfan leta efter.
men på lördag blir det lule och christian, då blir det great.

07:50 men det känns fortfarande som 68:95 och nu måste jag springa till bussen.
uschja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0