norge.

jamen jåå.
ikväll ska jag till anton med hell of a lot of packning och sen ska jag sova där tills imorgon förmiddag då det bär av mot vårat lejdspråkiga grannland norge.
jag ska spendera fem dagar utav mitt påsklov där, så dvs att jag kommer hem på onsdag.
ni kan smsa och ringa hur mycket ni vill, men det är ingen täckning där så det kommer nog inte fram. eller iallafall inte då ni vill att det ska det.

menmen. nu har jag en snygg liten unge vid namn Sara i min säng där uppe som sover, så jag funderar på att ställa fram frukost och sedan äta den tsm med henne innan hon åker hem.

kommer sakna alla er sverigefolk som fan, men det är smällar man får ta. (i think)
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0