refuse / resist.

image4

WONDERBAUM.

Nu ska jag berätta om min extravagansa helg.
(jag vet inte vad det ordet betyder, hur det stavas eller ngt. det bara låter bra.)

fredag.
Kom hem kring två, och då färgade jag håret på mig och mamma. Sedan så fick jag lov att börja göra mig i ordning för discot vilket tog fyra timmar. Trots dessa fyra förbannat jobbiga timmar utav göraklarande så såg jag ju lite halvt om halvt ut på discot.
Kul hade jag då iallafall! Ca halv nio kom jag dit träffade en massa trevliga människor. Dansade runt och betedde mig som ett litet fyllo. Blev nedtrampad av någon jävel på dansgolvet också, men jag överlevde!
Kring halv två fick vi skjuts hem utav Lollo och då gick jag direkt och lade mig.

lördag.
Mamma och Pappa drog på fyrtioårskalas, vi käkade middag på pizzacafé, vi fick främmande.
Sen var jag vaken till kanske tre och såg på tv med kattfan. haha.

söndag.
Har inte hunnit göra särskilt mycket än förutom att vara ute och fota lite smått. Vädret är jättefint, men det är jävligt kallt här i hemmingsmark. nå jo. Bor man ute i bushen så gör man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0