a cold and broken hallelujah.

idag börjar skolan om. fantastiskt.
jag menar, det känns ju som skönt att få träffa alla kompisarna igen, men lärarna? lektionerna? läxorna?!
det känns inte precis lika skönt. skulle helst hoppa över den biten, men så kan man ju verkligen inte göra.
då skulle ju de vuxna bli förbannade. :)

- jävla vuxna. ahjrheudhakdjheuhduaiujjj :@ -

klockan är så mycket som tio över sju och jag har varit vaken hela natten.
ska knarka kaffe så att jag inte slocknar under lektionen igen. det är inte faktiskt inte fullt så uppskattat hos lärarna som man kan tro. konstigt, jag vet. jag är minst lika förvånad som ni är.

nä nu måste jag göra ngt istället för att bara sitta här.
lycka till med skoldagen, hoppas ni överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0