v a l b o r g s

Om ni tröga små mdfk's inte har insett det än så ja, det är valborgsmässoafton ikväll. Det är en massa fulla människor ute ikväll som grillar korv vid deras stora eldar och håller på att börja brinna då de nästan ramlar i lågorna. Ibland önskar jag bara att deras balans kunde avta för några sekunder så de föll. Egentligen är det fan inge snällt alls att tänka så, men det gör jag. För jag är så skadeglad. Fy-fy-fy på mig.

Jag är fortfarande förkyld. Snorig med en extrem huvudvärk, men det ska inte hindra mig från att spendera kvällen med Elin & Tom. Det handlar om konsekvenstänkande. Vilket jag just nu inte alls har, och om det försöker komma tillbaka så pushar jag undan det. Det sunda förnuftet spelar nog också en stor roll i det här. Meeen, nej.
Jag orkar inte bry mig just nu. Ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0