regnbågen - oväsen.

(jag tror det hette oväsen. ._. det eller oljud.)

sak samma. dit ska jag då iallafall ikväll, klockan åtta. inträde 20:-, vilket jag tycker är heeelt i min prisklass. min käraste fru ska jag träffa där, och förhoppningsvis någon annan trevlig människa. snart ska jag springa och göra mig klar.
men det blir snart.
jag orkar inte.
fan vad jobbigt.

nääeej, nu blev jag sådär lat igen. men, jag orkar ju trots allt skriva blogg, right? massa congrats till mig för det.
lyssnar på slipknot gör jag nu också. och pratar med tre okända killar på msn. ._. jag har ingen aning om vemfan de är, men de har fått tag i min msn och de är jättetrevliga. mwaha.

nå jo, nu ska jag faktiskt gå och duscha. läääänge.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0